Beställningar och köp av tränings- och tävlingskläder

Beställningar och köp av tränings- och tävlingskläder som förädlas med Åhus Friidrotts klubbmärke kan endast läggas via webbshopen. (Provkollektion finns på Intersport Härlöv) Det finns från stl 90 men då i bara svart ( Clique ) med vår logga.

Se länk för webshop:

OBS! Du vet väl även om att Du som medlem i Åhus Friidrott ALLTID har 15 % rabatt på träningskläder, 15 % på joggingskor och 15 % på träningsrelaterade tillbehör på INTERSPORT HÄRLÖV, Rabatten gäller på ordinarie pris.

Delad Glädje är dubbel Glädje !

Vi vet att många av våra medlemmar i Club Intersport också är delaktiga i olika föreningar runt om i landet. Antingen för egen aktivitet eller med deltagande för barnens aktiviteter.

Så mycket engagemang, gemenskap och rörelseglädje. Det vill vi uppmärksamma!

Vi vill göra det enklare för våra medlemmar att stötta sin förening och allt det grymma jobb som görs.

Tack vare Åhus Friidrott:s samarbete med Intersport TEAM kan du som föreningsmedlem ta del av din bonus själv som vanligt men dessutom även ge till din förening. Så bra!

Utan att det påverkar vad du får ut av din egen bonus kan föreningen ta del och få bonus. Du som privatperson får mellan 2-6% i bonus beroende på hur mycket du handlar och vald förening får ytterligare 3% på alla köp. Så ju mer du handlar, desto mer bonus får du och din förening. Snacka om win-win!

Som Club Intersport medlem får du även utskick med nyheter, inspiration och unika Club erbjudanden från Intersport. För att börja stötta din förening, logga in på intersport.se och bli medlem och fyll i Åhus Friidrott som förening.

Med vänliga hälsningar

Beställningsinformation

För information och vägledning runt beställningar, kontakta butikspersonalen på Intersport i Kristianstad, Härlöv

Kim Asterman, kim.asterman@intersport.se

Dennis Nanasi, dennis.nanasi@intersport.se

Intersport presenterar stolt Åhus Friidrott:s nya kollektion av klubbkläder ifrån Craft för 2019. Beställning kan göras direkt här i webbshopen

För utprovning av kläder/storlek besök Intersport Härlöv. Uthämtning av dina profilkläder sker på Intersport Härlöv och meddelande ges via sms/mail. Leveranstid av dina profilkläder sker inom ca 14-20 dagar, observera att eventuella restnoteringar kan förekomma. (Öppet köp/byte gäller ej på tryckta plagg med initialer/namn/siffra.)

Låna klubbens släp?